נגישות ב"פתיה-רפואה סינית מסורתית"
מבוא
"פתיה-רפואה סינית מסורתית" פועלת בשנים האחרונות להנגשת הקליניקה על מגוון שירותיה מתוך רצון לתת שירות לכלל לקוחותיה וכן כמתחייב בחוק.
מעבר להנגשה הפיזית "פתיה-רפואה סינית מסורתית" מנגישה תחומים גם בנושא נגישות השירות, בהתאם לתקנות נגישות השירות. אדם עם לקות ראיה יכול לפנות לכל עובד בקליניקה לטובת קבלת הקראת טפסים ולרבות הבהרות, העובד ידאג ללוות את הלקוח במידת הצורך בכל מתחם הקליניקה ולעדכן אותו בכל אשר יתבקש.
עמוד זה הוקם במטרה ליידע אותך כיצד ניתן ליהנות מהסדרי הנגישות של הקליניקה.
לשאלות, בירורים או הבהרות ניתן לפנות למנהל המקום יניב בטלפון 054-2222603 או במייל [email protected].
הדרכות שירות לעובדים
צוות שירות הלקוחות של אתר הסחר ושליחי חברת הלוגיסטיקה מספקים שירות נגיש הן במענה הטלפוני והן בעת מסירת המשלוח בבית הלקוח.
נגישות אתר הסחר האלקטרוני של "פתיה-רפואה סינית מסורתית"
שימוש בתוכנת נגישות אתרים – "נגיש בקליק" – אתר זה מופעל על ידי תוכנת הנגשה של חברת "נגיש בקליק" ומופעלת באמצעות שרת הנגשה ייעודי. התוכנה מאפשרת לאתר להיצמד להנחיות לנגישות תכנים באינטרנט WCAG 2.0 לרמה AA. התוכנה כפופה לתנאי השימוש של היצרן. אחריות השימוש והיישום באתר חלה על בעלי האתר ו/או מי מטעמו לרבות התוכן המוצג באתר בכפוף לתנאי השימוש בתוכנה.
כיצד עובדת ההנגשה באתר:
באתר מוצב תפריט הנגשה. לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף. לפירוט אודות הנגשת האתר ניתן ללחוץ על הקישור הנגשה באתר .
הבהרה
- חרף מאמצנו לאפשר גלישה באתר נגיש עבור כל דפי האתר, יתכן ויתגלו דפים באתר שטרם הונגשו, או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים.
- אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר, ככל האפשר, וזאת מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש באתר לכלל האוכלוסייה, לרבות אנשים עם מוגבלויות.
במידה והינך נדרש לאמצעי תקשורת חלופי לטלפון, ניתן ליצור עימנו קשר גם באמצעות המייל – [email protected].
בפנייתך אנא ציין מספר הזמנה, תאריך רכישה ובאיזה אופן תרצה שנציג השירות יחזור אליך.
בנוסף, קיים באתר שירות לפתיחת שיחת צ'אט בווצאפ שניתן לפנות באמצעותו לייעוץ עם מטפל.
בקשה להתאמות נגישות בעת ביצוע רכישה ו/או משלוח דרך אתר
במידה והנך נדרש להתאמות ו/או הסדרי נגישות בעת ביצוע הרכישה ו/או לצורך תיאום וקבלת המשלוח אנא ציין זאת במייל[email protected] בצירוף מספר הזמנה ותאריך רכישה.
הנגשת שירות השליחויות
- חברת השליחויות מטעמנו מחויבת לעמוד בכל הדרישות לנגישות השירות ונציגיה עברו הכשרות לשירות נגיש. לבקשת לקוח, יסופקו התאמות הנגישות הבאות בשירות השליחות: שליחת הודעת SMS ללקוח טרם הגעת של השליח ליעד.
דרכי יצירת קשר
- במידה ויש לך שאלות, הצעות שיפור נשמח לקבל את פנייתך ולסייע באמצעות:
מייל: [email protected].
טלפון: 054-2222603
בימים א'-ה' בין השעות 16:00-09:00.